Bored.

uttråkad så blev en fin liten lista..

Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov, big time!
Vad gjorde du för 15 min sedan: Hm, stod ute på balkongen och rökte & pratade med Maria i telefon.
Det sista du sa högt: Ja, vi hörs sen, puss
Det senaste någon sa till dig: Puss
Vad har du druckit idag: vatten, kaffe, juice, rödvin
Vad var det senaste du åt: Thaiwok med kyckling
Vad var det senaste du köpte: Matvaror på Willys, woho.
Vad är det för färg på din ytterdörr: träfärgad?
Vad är det för väder hos dig nu: Typ, kallt?
Godaste glassmaken: Hallon sorbé
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja.
Sover du tungt: Det beror på, ibland vaknar jag för det minsta och ibland kan jag sova mig igenom det mesta.
Drömmer du mardrömmar: Det händer.
Trivs du med ditt jobb: Ja det gör jag faktiskt.
Favoritklädsel: Mysigt, bekvämt & snyggt.
Favoritlåt just nu: Neon Trees - Animal
Vad ser du om du tittar till höger: Min klädställning & en massa skoooor!
Vad gör dig glad just nu: Mina vänner =)
Vad ska du göra härnäst: Ta ett långt avslappnande bad, me like.
Höger eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu:
Glad, uttråkad och lite trött.
Favoritgodis: suuurt & choklad.
Kläder just nu: Jeans, långärmad svart tröja & poncho.
Sommarplaner: jobba, festa, sola & magaluf.
Hur många kuddar sover du med: tre - fyra.
Spelar du något instrument: luftgitarr
Morgon eller nattmänniska: NATTUGGLA
Vad är viktigast för dig: Mina vänner & familjen!!
Är du kittlig: haha SKOJAR du, kittlig är förnamnet!
Snarkar du: det hoppas jag inte! haha
Stjärntecken: Vädur
Äckligaste insekten: spiiiider-pig, nej men spindlar. usch!
Längtar du mest efter just nu: VÄRME & SOMMAR!


Kommentarer
Postat av: MALIN

svar: aha, okej :)

2011-03-11
Blogg: http://malinkirstine.blogg.se/

Lämna en kommentar här, tack!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Din mailadress? (syns enbart för mig)

Adressen till din blogg?

Din kommentar?

Trackback

RSS 2.0

Annonser från BloggPartner

BloggRegistret.se
Bloggparaden
Blogg listad på Bloggtoppen.se