Måndag 24 Januari



Hallå =) Har precis kommit hem efter en lång dag på jobb. Blev väckt imorse av att Sandra ringde in mig så var bara att hoppa in i duschen och sen bege sig iväg till jobb. Var en relativt lugn dag idag men man blir ändå trött i huvudet, suck.

Mamma & syskonen var inne och hälsade på idag och lämnade en liten namnsdagspresent, har ju trots allt namnsdag idag. Fick en söt burk fylld med godis, tänkte visa den lite senare. Nu ska jag iallafall dra på mig träningskläderna och ut och powerwalka med Jessica så vi hörs sen när jag är hemma igen.

Take care :)

Kommentarer

Lämna en kommentar här, tack!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Din mailadress? (syns enbart för mig)

Adressen till din blogg?

Din kommentar?

Trackback

RSS 2.0

Annonser från BloggPartner

BloggRegistret.se
Bloggparaden
Blogg listad på Bloggtoppen.se