Late


Sitter i skolan nu och kom ju bara sådär 50 minuter försent, jävla mög haha. Hade kommit i tid om det inte var för det där med att jag satte mig på fel buss... Det roliga är att 3an kom antagligen precis bakom för när jag var påväg till bussen såg jag 3an stå vid rödljuset så jag tänkte ju inte mer på det... Efter en kvart på bussen inser jag att ah, här brukar inte 3an köra.. SUCK!

Ska iallafall sätta igång och försöka få lite gjort nu, slutar klockan tolv då jag fortfarande är lite halvförkyld och inte riktigt känner mig kapabel till att vara med på idrotten. Ska hem sen och se om det finns någon ledig tvätt tid annars blir det väl lite plugg fram tills Maria slutar, ska ju hämta ut våra skor idag. Vid tre ska jag möta upp Mamma i stan och gå och kolla lite samt äta något, har ju knappt träffat familjen sen jag flyttade så saknar ju dom allihopa.
<3

Kommentarer

Lämna en kommentar här, tack!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Din mailadress? (syns enbart för mig)

Adressen till din blogg?

Din kommentar?

Trackback

RSS 2.0

Annonser från BloggPartner

BloggRegistret.se
Bloggparaden
Blogg listad på Bloggtoppen.se