Inlove with life.

Livet leker och allting känns så jävla bra just nu! Har haft världens underbaraste helg med dom mest underbara människorna i världen, och jag har firat mig själv många gånger om! haha. Började i tisdes på Fridays, sen spontanutgång till Etage i onsdes med Nicole och Jessica där jag lyckades sitta fast i hissen en timme, kaos! I torsdes grillade jag & Jessica och myste på min balkong, i fredes var det släktmiddag för mig hemma hos mina föräldrar och jag fick nog den sjukaste 18 års presenten någonsin, 11 kilo chips haha.. I lördes blev det en ordentlig förfest hemma hos mig innan vi begav oss ut till Glasklart och dansade tills stängning. Var ju lagom kaxig igår (söndag) men blev ändå en sjuk utgång till Etage med Amanda (peter pan). Ännu mindre kaxig var jag idag när jag jobbade 14-23, fyfan säger jag bara - men allt går bara man vill.

Imorgon är det uppkörning och sen jobb som gäller, har världens jävla klump i magen av nervositet.. Måste klara det, måste klara det, måste klara det...

Nej nu ska jag krypa ner i sängen och försöka sova och ladda inför imorgon..
Natti natti! <3


Kommentarer

Lämna en kommentar här, tack!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Din mailadress? (syns enbart för mig)

Adressen till din blogg?

Din kommentar?

Trackback

RSS 2.0

Annonser från BloggPartner

BloggRegistret.se
Bloggparaden
Blogg listad på Bloggtoppen.se