Helgen

Då sitter man i skolan igen efter en helt underbar helg. Efter skolan i fredes åkte jag till jobb och jobbade fram till nio, begav mig sen hem till Julia i Västra hamnen där resten av ligan befann sig. Gjorde oss iordning och förkrökade en hel del innan vi begav oss till Hipp. Hade en sjukt trevlig kväll och man mådde verkligen som man förtjänade när man blev väckt i lördes.
Blev inringd till jobb 13-17 i lördes och efter det ringde jag Jessica och berättade för henne att vi skulle ut. Gjorde oss iordning hemma hos mig och åkte sedan hem till Roob för att förfesta lite. Vid tolv begav vi oss till Slagt. Hade en sjuuukt trevlig kväll (med betoning på sjuk) och Jessica lyckades nog bli fullast på Slagt haha. Gick och käkade efter det och sen tog jag taxi hem för att sova fyra timmar och sen gå upp och jobba igen, woho. 08-15 blev det i lördes och efter det hämtade jag upp Jessica. Begav oss hem till mig för att mysa lite innan det blev bakismat deluxe - pizza. Påväg hem hittade vi en skadeskjuten duva som vi tog hand om, usch usch usch. Vila i frid!
Följde även med henne och röstade, fyfan vad det känns surt att inte få rösta - men i nästa val då jävlar. Ett inlägg om valet tar vi senare.
Efter röstningen blev det lite valvaka i min säng och vid halv tio begav jag mig hem till Rogge.
Som sagt, en mycket fin helg har det varit och nästa helg ska bli minst lika fin (om inte finare).
Hörs lite senare, puss puss!

Kommentarer

Lämna en kommentar här, tack!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Din mailadress? (syns enbart för mig)

Adressen till din blogg?

Din kommentar?

Trackback

RSS 2.0

Annonser från BloggPartner

BloggRegistret.se
Bloggparaden
Blogg listad på Bloggtoppen.se