Fridays

Kom precis hem efter en trevlig kväll på Fridays. Satt först med Rogge & Alex och fick sedan tillökning av Jessica och hennes arbetskamrat. Mycket trevligt må jag säga. Tänkte även sola på vägen hem men det gick inte så jävla bra, Sun 24/7 antar man ju rent namnmässigt att de har öppet 24/7, jo tjosan - dom stängde tydligen klockan nio så det gick inte så bra. Får ta det en annan dag helt enkelt. Nu ska jag krypa ner i sängen och försöka sova, ska faktiskt försöka ta mig till skolan imorgon - mår mycket bättre. Efter skolan blir det jobb till 22 sen utgång för att fira Julia som fyllt 18, grattis tjejen! Men vi hörs väl imorgon =)


Sov så gott!
Puss puss

Kommentarer

Lämna en kommentar här, tack!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Din mailadress? (syns enbart för mig)

Adressen till din blogg?

Din kommentar?

Trackback

RSS 2.0

Annonser från BloggPartner

BloggRegistret.se
Bloggparaden
Blogg listad på Bloggtoppen.se