Thursday

Hallå :) Gårdagen bestod av skola&jobb, hade fullt upp så blev helt enkelt inte av att jag uppdaterade igår. Efter jobb kom Jessica förbi mig och vi satt i mitt uterum och myste med té, en massa ljus och en väldans massa planering och brainstorming om min lägenhet! Är i princip helt klar med hur jag ska möblera själva rummet nu också, så det enda som är kvar att komma fram till nu är hur det ska se ut i hallen och vad jag ska göra i badrummet.

Sitter iallafall i skolan nu och ska alldeles strax ha lunch. Efter lunch har jag en lektion till mellan 12.20 - 14.00 och sen slutar jag. Ska in till stan och ta en fika med Emil så fort jag slutat, riktigt längesen man såg den jäveln. Håller till i lumpen och sådana dumheter, pfh.. haha.


Nu ska jag kila ner och äta så vi hörs om en stund :)




Kommentarer

Lämna en kommentar här, tack!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Din mailadress? (syns enbart för mig)

Adressen till din blogg?

Din kommentar?

Trackback

RSS 2.0

Annonser från BloggPartner

BloggRegistret.se
Bloggparaden
Blogg listad på Bloggtoppen.se