Svar på frågestunden!

Favoritmat?
- Jadu, en riktigt bra fråga.. Kan nog inte riktigt svara på det faktiskt, sorgligt nog haha.

Favoritband?
- Jag är en sådan människa som lyssnar på väldigt spridd musik. Har inte några direkta favoritband utan tycker jag om texten till en låt så blir den per automatik bra..

Vad gör du helst på en lördag? :D
- Vad jag helst gör en lördag.. Det är beroende på vilket humör man är på =) Men dricka vin är aldrig fel, haha..

Hur många läsare har du?
- Det är väldigt olika =)

Vad har du för planer för framtiden?
Mina planer för framtiden är många. Finns så mycket jag vill göra och så mycket jag vill uppleva. Jag vet i alla fall om att jag vill påverka på något sätt, lämna ett avtryck så att säga. Inget ”Svensson” liv för mig inte.

Hur många har du haft sex med?
- Haha, mind your own business!

Såg att du köpt lägenhet, vad roligt! Kan du inte berätta lite mer om lägenheten?

- Aa, jag tycker också det är helt otroligt kul! Det är en etta på 35,5 kvadrat med stor balkong och en massa potential. Ligger 500 meter ifrån Värnhemstorget och ja.. vad mer ska man säga egentligen? Det är bara till att ha lite tålamod för jag lovar att så fort jag fått tillträdet och börjat greja med renoveringen så kommer det komma upp en massa bilder på lägenheten. Min lägenhet! :D

Ska du flytta hemifrån?
Yes, det stämmer!

Vilka bloggar läser du?
- Det är rätt olika, läser en del mindre bloggar men kikar också in på ”storbloggarna” så att säga.

Vilket gymnasie går du på? Kan du inte berätta lite mer om dig själv?
- Jag går på Mediegymnasiet i Malmö inriktning Journalistik =). Tänkte berätta lite mer om mig själv i ett separat inlägg imorgon =)

Vem har gjort din bloggdesign? Jätte fin verkligen!
Först och främst: Tack! Och det är jag själv som har gjort den =).

Har du pojkvän och såfall, vad heter han? :)
Nix, jag och mitt ex gjorde slut i början på Maj detta året.

Var jobbar du?
badapapapaa, I’m lovin it. Jag jobbar på McDonalds och har gjort det sen början på sommaren.

Röker du?
Ja, dessvärre gör jag ju det. Lättare sagt än gjort att sluta..

Beskriv dig själv med 3 ord!
Jadu.. Generös, omtänksam och målmedveten ..

Vilka länder har du besökt i år?
Oj nu ska vi se här.. 2010 började för min del med en skidresa till Italien, och i den vevan var vi också i Schweiz. Grannlandet Danmark har man också gjort en och annan visit till. I mars/april var jag i Miami, och i samband med det så var jag på en kryssning som tog mig till Haiti, Jamaica, Grand Cayman och Mexico. I början på september var jag nere i Magaluf och ja.. sen har jag nog hållt mig rätt bra till Sverige faktiskt..

Sammanfattningsvis: Italien, Schweiz, Danmark, USA, Haiti, Jamaica, Grand Cayman, Mexico och Spanien..


Skulle du kunna tänka dig att göra designer till andra?
Tja, jo det skulle jag nog kunna göra.

Vilken är din naturliga hårfärg?
Är i grund och botten blond men har lyckats ha de flesta färgerna hittils.

Varför tog det slut mellan dig och ditt ex? Kollar man längre bak i bloggen så verkade ni ha det jätte bra tillsammans?
Det är en fråga som jag varken kan eller vill svara på..

Kommentarer

Lämna en kommentar här, tack!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Din mailadress? (syns enbart för mig)

Adressen till din blogg?

Din kommentar?

Trackback

RSS 2.0

Annonser från BloggPartner

BloggRegistret.se
Bloggparaden
Blogg listad på Bloggtoppen.se