Nighty night!

Har precis lagt mig till rätta i sängen och märker nu att jag är vrålhungrig, riktigt jobbigt haha! Orkar inte resa mig igen, gå ner för trappan, bort till köket och göra mig något att äta.. usch, ett riktigt ilandsproblem haha..
Har i princip bara tagit det lugnt idag. Var iväg en runda vid fem tiden för att köpa cigaretter och vara sällskap till Maria som skulle hämta ut en tröja på ICA. Och som vanligt när det gäller oss ska vi göra projekt av allting så istället för att köra dit så fick vi för oss att promenera. För det första var det svinkallt, och när vi väl kommer fram till ICA (okej, det tar typ 10 min att gå, men ändå..) så kommer Maria på att hon glömt sitt legg så det är bara till att promenera tillbaka i kylan. Några svordomar senare och ett antal frusna fingrar så bestämde vi oss för att köra tillbaka istället för att gå haha. 

Kom hem igen vid halv 7 tiden och då hade strömmen gått på hela gatan, störigt. Tack och lov kom den igång rätt snabbt igen men när det är mörkt .. ja då är det mörkt. Tände ljus i hela rummet och myste en stund.
Nu vid 11 tiden kom Jessica förbi och vi satte oss i uterummet som vanligt med en massa tända ljus, té och en massa skitsnack - love it!
Nej, jag är verkligen vrålhungrig så får väl ta mig ner och äta något och sen sova. 

Vi hörs imorgon, sov så gott.
Puss!

Kommentarer

Lämna en kommentar här, tack!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Din mailadress? (syns enbart för mig)

Adressen till din blogg?

Din kommentar?

Trackback

RSS 2.0

Annonser från BloggPartner

BloggRegistret.se
Bloggparaden
Blogg listad på Bloggtoppen.se