Måndag

God morgon! Eller ja, jag har varit vaken en bra stund iallafall. Började skolan 08.30 imorse med Matte B och nu sitter jag och har precis lyssnat på en föreläsning om Multimedia, rätt intressant faktiskt.

Har bara tagit det lugnt i helgen, behövde verkligen vila upp mig och ta det lugnt. Efter jobb i fredes åkte jag och träffade Pezz en stund och vi tog en titt på hennes nya lägenhet som är otroligt fin. I lördes sov jag bort i princip hela dagen och på kvällen var Jessica hos mig och vi kollade film och myste.

Igår var det farsdag och det firade vi i familjen med att gå ut och äta på Fridays. Blev ett glas rött till maten vilket var ett perfekt sömnpiller för när vi var hemma igen vid halv 9 tiden var jag så trött att jag somnade i princip direkt.


Nu ska jag engagera mig lite i frågeställningen,
hörs snart.


Kommentarer

Lämna en kommentar här, tack!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Din mailadress? (syns enbart för mig)

Adressen till din blogg?

Din kommentar?

Trackback

RSS 2.0

Annonser från BloggPartner

BloggRegistret.se
Bloggparaden
Blogg listad på Bloggtoppen.se