Kontraktet påskrivet..

Så, nu är jag precis hemkommen från lite ärenden. Var först hos mäklaren och skrev på kontraktet till lägenheten så nu jävlar, den 22 december har jag tillträde :D! Anledningen till varför det dröjer så länge är för att överförmyndarmyndigheten måste godkänna att jag använder mina sparpengar till att köpa lägenheten osv.

Efter det blev det en sväng inom apoteket och lämna in en licensansökan och sen en snabb sväng inom mormor och lämna av lite grejer där. Nu sitter jag hemma och ska alldeles strax sticka iväg igen, ska till IKEA med Jessica och kolla på lite saker till lägenheten osv. Åh, det går bra nu haha!




Kommentarer
Postat av: MALIN

svar: omg, så fett! ofta du hade så mycket pengar :o haha, själv har jag 47 på mitt konto.. det kommer jag ju långt med. men lycka till :D:D

2010-11-09
Blogg: http://malinkirstine.blogg.se/

Lämna en kommentar här, tack!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Din mailadress? (syns enbart för mig)

Adressen till din blogg?

Din kommentar?

Trackback

RSS 2.0

Annonser från BloggPartner

BloggRegistret.se
Bloggparaden
Blogg listad på Bloggtoppen.se