I can't keep my eyes off of you..


Ligger i sängen och lyssnar på Boyce Avenue's version av You and me, riktigt mysig faktiskt. Vaknade imorse med världens smärta i halsen och insåg att jag har blivit sjuk, tack så mycket Jessica för att du smittat mig! Haha.. Skämt & sido.
Ska ägna kvällen åt lite plugg och försöka tillfriskna. Imorgon blir det skola från tio till två sen tänkte jag ta mig en snabb runda inom stan innan jag ska träffa mäklaren klockan fyra och skriva alla papper på lägenheten :D! Wiho..
Hörs kanske lite senare,
Puss!

Kommentarer

Lämna en kommentar här, tack!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Din mailadress? (syns enbart för mig)

Adressen till din blogg?

Din kommentar?

Trackback

RSS 2.0

Annonser från BloggPartner

BloggRegistret.se
Bloggparaden
Blogg listad på Bloggtoppen.se