Home again

Nu är jag hemma igen och ligger i sängen och pillar lite med en flashgrej som ska vara klar till på fredag. Blev inte nån koftor idag då Alex var helt slut efter jobb utan vid sex tiden när Alex begav sig hemåt joinade jag Mathilda, Bella & Kajsa som satt och fikade vid bordet bredvid. Blev en massa snack och begav mig hemåt nu vid niotiden.

Tänkte snart ta ett långt bad och försöka läsa ut Madame Bovary som ska vara utläst tills på onsdag, tänkte för en gångs skull verkligen läsa boken som läraren har gett oss.. haha..


(en helt värdelös bild från Fridays, måste verkligen börja ta med mig kameran .. )

Hörs sen,

Kommentarer
Postat av: Mj

Hahaha ja det var en gaaaaanska världelös bild snygging, men finfin blogg<3

2010-11-15

Lämna en kommentar här, tack!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Din mailadress? (syns enbart för mig)

Adressen till din blogg?

Din kommentar?

Trackback

RSS 2.0

Annonser från BloggPartner

BloggRegistret.se
Bloggparaden
Blogg listad på Bloggtoppen.se