God morgon!

God morgon! Hoppas ni sovit gott, det har jag faktiskt gjort för första gången på rätt länge. Trodde aldrig jag skulle kunna somna igår men jodå, redan halv ett somnade jag - framsteg!

Sitter i skolan nu iallafall och har precis avslutat en textlektion, resten av dagen är det multimedia som står på schemat - yey..

Efter skolan blir det att röra sig in till stan, jag måste verkligen hitta ett par vantar och en mössa.. Håller helt seriöst på att frysa ihjäl, inte okej.. Blir även en fika med Alex lite senare.



Nu ska jag springa ner och röka, nästa lektion börjar om 10 minuter.

Kommentarer
Postat av: camilla

ta bort bilden här från

2010-11-10

Lämna en kommentar här, tack!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Din mailadress? (syns enbart för mig)

Adressen till din blogg?

Din kommentar?

Trackback

RSS 2.0

Annonser från BloggPartner

BloggRegistret.se
Bloggparaden
Blogg listad på Bloggtoppen.se