Den kommande veckan..

Denna veckan kommer i princip enbart bestå av jobb och pluggande, har en hel del att göra i skolan som jag ligger efter med och ska jobba tisdag - söndag.. Ska försöka vara något social mellan skolan, jobb och allt pluggande - men det lär ju definitivt inte bli något festande i helgen.. Nicole fyller år på onsdag och på fredag ska hon ha lite folk hemma för att fira henne, så blir att dra direkt dit efter jobb och sen när dom ska ut får jag helt enkelt snällt köra hem och sova för att sen gå upp 06.15 dagen efter och ta mig till jobb.. Låter roande.. =/


Kommentarer

Lämna en kommentar här, tack!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Din mailadress? (syns enbart för mig)

Adressen till din blogg?

Din kommentar?

Trackback

RSS 2.0

Annonser från BloggPartner

BloggRegistret.se
Bloggparaden
Blogg listad på Bloggtoppen.se