Äntligen hemma..

Nu är jag äntligen hemma efter en lång dag! Efter skolan hämtade jag upp Mathilda och vi begav oss in till stan. Tog varsin latte to go och sen promenerade vi bort till Triangeln eftersom att lilla jag smart nog lyckades tappa ena kulan till min tungpiercing och inte kunde hitta den igen. Införskaffade mig två nya kulor och sen blev det en snabb titt i lite affärer och sen gick vi tillbaka till bilen. Tog en snabb cigg med Alex innan jag släppte av Mathilda hemma igen och begav mig bort till lägenheten.
Tog alla möjliga mått på lägenheten och kröp runt på golvet och hade mig, måste sett rätt kul ut. Åkte iallafall till XXXLutz med mamma sen för att kolla kök men där fanns inget speciellt lockande så blev en snabb runda ut till IKEA efter det. Fick rådet att sätta mig med IKEAs planeringsverktyg som tydligen finns på hemsidan så tänkte kolla upp det alldeles strax.
Efter Ikea körde mamma mig tillbaka till bilen och jag körde och hämtade upp Mathilda igen för att åka in till stan och äta något. Mötte upp Alex och Patrik också och efter en gorumet middag á la McDonalds körde jag hemåt igen.

Nu sitter jag i sängen och känner att jag rör mig inte långt härifrån ikväll, haha. Ska kolla upp det där på Ikeas hemsida så vi hörs om en liten stund :)

Kommentarer

Lämna en kommentar här, tack!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Din mailadress? (syns enbart för mig)

Adressen till din blogg?

Din kommentar?

Trackback

RSS 2.0

Annonser från BloggPartner

BloggRegistret.se
Bloggparaden
Blogg listad på Bloggtoppen.se