Sunshine

Godmorgon! Har sovit riktigt gott inatt och vaknade av mig själv vid tjugo över åtta. Gjorde mig klar snabbt och åkte sedan hem till älskling där det blev morgoncigg och kaffe utomhus i solskenet, riktigt mysigt! Trots att det är rätt kyligt i luften så är det varmt när man sitter där det är vindstilla och solsken.

I onsdes blev det iallafall den första fikan på uteserveringen i solskenet tillsammans med Anna. Blev te och en fjärdedels mozarella/pesto macka för min del och detsamma för Anna. Hann även med lite shopping - fyndade ett par midjehöga svarta byxor för 80 kr och en snygg ljusblå skjorta för 90 kr. Me like!

Igår var jag i skolan till tjugo över två och begav mig sedan hem. Anna kom förbi för lite skitsnack och cigg och vid fem åkte hon hem igen. Rensade även ut garderoben igår och kände mig riktigt duktig, hihi. Var hos älskling en stund på kvällen också och pussade och kramade på honom.

Idag har jag bara en lektion och slutar klockan tolv. Ska till Stephanies salong efter det för att klippa mig och även ta en fika med Stephanie. Är det någon i Malmö som vill klippa sig så har Stephanie iallafall 30% rabatt på alla klippningar i Mars, och tjejen är grymt duktig!

Nu ska jag koncentera mig på Svensklektionen så vi hörs lite senare :)
Puss!




Kommentarer

Lämna en kommentar här, tack!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Din mailadress? (syns enbart för mig)

Adressen till din blogg?

Din kommentar?

Trackback

RSS 2.0

Annonser från BloggPartner

BloggRegistret.se
Bloggparaden
Blogg listad på Bloggtoppen.se