Still sick.

Dålig uppdatering, jag vet.. Förlåt!

Men har varit sjuk i ytterligare två dagar nu och tillbringat den mesta tiden tillsammans med älskling. Idag är jag iallafall i skolan och känner mig något bättre - dock fortfarande inte helt frisk. Suck.

Vaknade vid halv nio imorse gick upp och gjorde mig iordning sen körde jag förbi älskling och åt frukost innan jag begav mig till skolan. Nu har jag iallafall Estetisk verksamhet och slutar om 40 minuter - yey! Då ska jag möta upp älskling och Bullen på mobilia och hitta på något.

Vi hörs senare,
Puss!

Kommentarer

Lämna en kommentar här, tack!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Din mailadress? (syns enbart för mig)

Adressen till din blogg?

Din kommentar?

Trackback

RSS 2.0

Annonser från BloggPartner

BloggRegistret.se
Bloggparaden
Blogg listad på Bloggtoppen.se