Onsdag

Dålig uppdatering igår, jag vet..

Vår lärare hade ju skrivit på tavlan igår att han skulle komma 13.45 och att vi skulle jobba med våra noveller fram tills dess. När han väl kommer tillbaka då kvart i två säger han: Ja, ni kan gå hem och jobba hemifrån. Så satt i skolan igår helt i onödan, suck. Åkte hem till älskling och var där en timme och drack kaffe och myste lite. Mötte upp mamma i Limhamn vid tjugo över tre och vi gick sedan och tränade på Form och Figur i Limhamn. Har även införskaffat mig ett gymkort där nu så på torsdag ska jag dit och träffa en personligtränare och lägga upp ett träningsprogram för mig, great!

Tog det bara lugnt med hjärtegullet annars igår och jag fick honom att se på Desperate Housewives med mig, och att tillägga: Han drog på smilbanden både en och två gånger.

Idag slutar jag klockan tre och efter det ska jag inte göra något speciellt. Ska laga mat till la familia idag och sen ikväll är det Greys Anatomy - wihi.

Nu ska jag skriva på min novell så vi hörs senare,
Puss!

Kommentarer

Lämna en kommentar här, tack!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Din mailadress? (syns enbart för mig)

Adressen till din blogg?

Din kommentar?

Trackback

RSS 2.0

Annonser från BloggPartner

BloggRegistret.se
Bloggparaden
Blogg listad på Bloggtoppen.se