On our way to Sthlm!

Halv tio sitter jag och Anna i soffan och chillar med varsin drink och bara väntar in tiden. Från ingenstans kommer jag och tänka på att bussen går tio över tio och säger detta till Anna. Anna är däremot bombsäker på att bussen går kvart i elva, men på biljetterna står det självklart tio över tio. Så vi får båda två panik, ringer till Katti och Chickan som skulle köra oss till centralen och springer sedan huset runt för att leta efter Annas plånbok som är putsväck! Efter många om och men och en förjävla rolig (läs:skräckinjagande) bilfärd senare så sitter vi iallafall på bussen påväg till stockholm nu!

Så people, 06.20 imorgon befinner sig jag och Anna i Stockholm. Anledningen? Vem vet.

Kommentarer

Lämna en kommentar här, tack!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Din mailadress? (syns enbart för mig)

Adressen till din blogg?

Din kommentar?

Trackback

RSS 2.0

Annonser från BloggPartner

BloggRegistret.se
Bloggparaden
Blogg listad på Bloggtoppen.se