Miami today!

Idag bär det av. Herrejävlar! Har fjärilar i magen kan man ju lugnt säga. Har haft ett par stressiga dagar nu med skola, packning och umgås med älskling. Usch, har precis följt honom halvvägs hem till sin syster och det kändes förjävligt att gå åt varsitt håll. Kommer sakna dig fruktansvärt mycket älskling! Iallafall.. Taxin kommer om en timme ungefär och sen bär det av mot kastrup. 10.40 går flyget till Heathrow, London och sen 13.30 går flyget från London till Miami! Wohoo! Jag kommer ha både dator och kamera med mig så uppdatering blir det så ofta som möjligt.

Nej, nu ska jag stressa ner det sista i resväskan och sen klä på mig. Ha det så bra här i Sverige tills vi hörs igen :D förmodligen i London.

PUSSS!

Kommentarer
Postat av: Therese - Bloggar fran Dubai!

Hejsan! Jag bloggar om mitt liv i Dubai! Om det later intressant.. Ja, titta da garna forbi! :)



Om inte.. Ja, da ber jag om ursakt for min lilla reklam & onskar en fortsatt trevlig dag!

Postat av: Diana Savina - Foto&Photoshop

nej herrejävlar va gryyyymt :D ha så kulkulkul! har dom det varmt där nu elller? :D härligt

2010-03-24
Blogg: http://dianasavina.se

Lämna en kommentar här, tack!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Din mailadress? (syns enbart för mig)

Adressen till din blogg?

Din kommentar?

Trackback

RSS 2.0

Annonser från BloggPartner

BloggRegistret.se
Bloggparaden
Blogg listad på Bloggtoppen.se