Miami Downtown

Klockan är nu halv elva och det har varit en härlig dag här i Miami. Vaknade tidigt imorse ju och åt frukost osv och sen fortsatte dagen vid poolen. Låg och tog det lugnt från 9 till halv 3 och gick sedan upp och duschade och gjorde iordning oss. Jag trodde inte alls att jag hade fått färg när jag låg nere vid poolen men när jag kom upp på hotellrummet såg jag att det blivit en hel del, lite lätt rödaktig nu (olja is the shit!) men det kommer lägga sig finfint tills i övermorgon - så blir att sola ryggen imorgon. Vid fyra tiden åkte vi in mot Miami Downtown och mötte upp familjen Johansson. Blev först en drink på en mysig liten pub/restaurang vid vattnet och sen blev det en liten shoppingrunda. Efter det åt vi på en spansk restaurang och sen blev det lite mer shopping och nu är vi tillbaka på hotellet. Funderar faktiskt allvarligt på att ta en liten tur till gymmet som finns här på hotellet innan jag går och lägger mig men frågan är om jag orkar..

Har varit riktigt dålig på att ta bilder idag trots att jag hade kameran med mig till Miami Downtown men ska ha den framme mer imorgon. Promise! Har iallafall en bild att bjuda på..



Nej, vi hörs imorgon allihopa - sov så gott! Eller ja, de flesta av er sover väl redan.

Puss!

Kommentarer

Lämna en kommentar här, tack!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Din mailadress? (syns enbart för mig)

Adressen till din blogg?

Din kommentar?

Trackback

RSS 2.0

Annonser från BloggPartner

BloggRegistret.se
Bloggparaden
Blogg listad på Bloggtoppen.se