McDonalds

Sitter på McDonalds på hamngatan och dricker kaffe och tar det lugnt. Har träffat på två skåningar som satt på samma buss som oss som också ska fördriva tiden lite. Och från ingenstans så kommer vi fram till att de också känner Hudde som vi ska träffa senare, världen är liten, haha.

Smart som jag är så har jag iallafall lyckats få med mig datorn och låst in det mobila bredbandet i förvaringsboxen på centralen, lyckat.. Så snikar på ett nätverk här just nu - frågan är bara om det kommer gå länge till.

Vi har iallafall promenerat runt i Stockholm ett bra tag och försökt få en aning koll på läget och det känns faktiskt som att man har en aning koll på läget nu.

Har inte särskilt mycket mer vettigt att säga nu, så vi hörs senare - antingen via mobilen eller datorn.
Puss!

Kommentarer

Lämna en kommentar här, tack!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Din mailadress? (syns enbart för mig)

Adressen till din blogg?

Din kommentar?

Trackback

RSS 2.0

Annonser från BloggPartner

BloggRegistret.se
Bloggparaden
Blogg listad på Bloggtoppen.se