In Miami bitches!

Nu sitter jag i business loungen pa hotellet och bloggar. Sjalvklart sa kan man inte koppla upp sin egen dator utan maste anvanda dom som redan finns har.. Vilket betyder att jag inte kan anvanda de tre bokstaverna med en massa roliga prickar pa. Iallafall..

Vi landade i Miami igar vid halv sju och var pa hotellet vid nio tiden. Flygresan gick bra dock var den otroligt langtrakig.. 9 timmar och 40 minuter i ett flygplan ar inte allt for roligt.. Men men.

Idag ska vi val mest ligga vid poolen och ta det lugnt och aka runt och kolla lite. Vadret har ar underbart - vaaaaarme!!! hihi

Nej, nu ska vi upp och byta om till bikini och sen ner till poolen. Vi hors senare allihopa!

Puss Puss

(Filip, jag alskar dig - 10 dagar gar snabbt <3)

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad fin blogg du har!

2010-03-25
Blogg: http://elinrobertson.blogg.se/

Lämna en kommentar här, tack!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Din mailadress? (syns enbart för mig)

Adressen till din blogg?

Din kommentar?

Trackback

RSS 2.0

Annonser från BloggPartner

BloggRegistret.se
Bloggparaden
Blogg listad på Bloggtoppen.se