Hemma hos älskling..

Sitter hemma hos älskling nu och har precis ätit ett nyttigt mellanmål - havregrynsgröt med äpplemos. Känner mig super duktig och nyttig, hihi. Om en liten stund ska vi bege oss hem till mig för att laga mat till min familj ikväll, blir ugnsgratinerad falukorv med potatismos. Mer avancerat än så blir det inte idag iallafall, haha.

Skoldagen idag kändes också extremt onödig - det mest produktiva jag gjorde var att byta design på bloggen och facebook:a.. Produktivt javisst.

Tänkte också försöka röja undan ordentligt både på rummet och i garderoben. Hela min garderob ligger i princip på golvet och det känns ju sådär lagom fräscht.

Nej, nu ska jag vara social så vi hörs lite senare.

Puss!


Kommentarer
Postat av: Sara - bli veckans blogg hos mig!

Jätte fin design :)



Hur är det?



Var med i veckans blogg vettja! =)



kram

2010-03-10
Blogg: http://rizzy.blogg.se/
Postat av: Sooz Photography

Mysigt det ser ut.. oh, stor kanelbulle :P

2010-03-10
Blogg: http://chiliad.blogg.se/

Lämna en kommentar här, tack!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Din mailadress? (syns enbart för mig)

Adressen till din blogg?

Din kommentar?

Trackback

RSS 2.0

Annonser från BloggPartner

BloggRegistret.se
Bloggparaden
Blogg listad på Bloggtoppen.se