Good morning!

Godmorgon allihopa! Klockan är nu halv 10 här och jag har precis ätit frukost. Det är helt sjukt så underbart det är med hotellfrukost, finns fan inget bättre haha!



Idag ska vi byta till ett annat hotell som ligger närmare Downtown så klockan tolv ska vi checka ut och röra oss ditåt. Resten av dagen ska tillbringas på olika shopping mall och köra runt och kolla på lite olika saker. Eventuellt ska vi köra förbi Coconut Groove också annars tar vi det imorgon.

Har lite bilder att visa på shoppingen igår, blev inte så mycket. Blev fem par trosor från VS, En bikini från VS och två tröjor från Express.





Nej, nu ska jag ut och lägga mig i solen. Vi hörs senare!
Puss

Kommentarer

Lämna en kommentar här, tack!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Din mailadress? (syns enbart för mig)

Adressen till din blogg?

Din kommentar?

Trackback

RSS 2.0

Annonser från BloggPartner

BloggRegistret.se
Bloggparaden
Blogg listad på Bloggtoppen.se