Godmorgon!

Godmorgon :) Hoppas ni alla har sovit gott och är pigga och krya för det är jag. Solen skiner och jag har hunnit med hur mycket som helst på den lilla tid jag varit vaken, haha.

Karro ringde och väckte oss vid fem över sju och då var det bara att snabbt hoppa in i duschen och inse att det var en omöjlighet att hinna föna håret eftersom vi skulle vara hos Karro halv åtta. Så på med kläder och slänga ihop allt som skulle med och sen körde jag och hjärtat till Annestad. Älskling skulle passa Noah och jag skulle köra Karro till jobbet så for iväg med Karro, tankade snabbt och sen släppte jag av henne på jobb. Tillbaka till annestad vid tio över 8, upp till lägenheten - trösta noah, ge noah välling, sminka sig, ut och röka, dricka kaffe och sen ner till bilen igen och köra till skolan, då var klockan tjugo i 9. Kom till och med i tid till skolan, score!

Så intressant och händelsefull var min morgon, haha. Nu sitter jag iallafall och har Svenska A och vi analyserar noveller. Döroligt, mjaouw. Slutar skolan klockan tre och då är det en fika med Anna på espressohouse som står på schemat. Myset!

Vid halv sex ska jag sen vara hemma igen - med pizzor till småsyskonen - för att passa mina småsyskon då pappa "har ett ärende på arenan" (läs: gå på hockey) och mamma ska iväg.

Idag är iallafall en bra dag, jag mår bra och allting känns bra. Bra bra bra.
Nu ska jag fokusera på lektionen,
Hörs senare :)
Puss!



Kommentarer

Lämna en kommentar här, tack!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Din mailadress? (syns enbart för mig)

Adressen till din blogg?

Din kommentar?

Trackback

RSS 2.0

Annonser från BloggPartner

BloggRegistret.se
Bloggparaden
Blogg listad på Bloggtoppen.se