Godmorgon

Godmorgon allihopa!

Igår var vi hemma hos mig och badade jacuzzi och chillkrökade. Riktigt mysigt att göra någonting annorlunda en fredagskväll och jag hoppas alla hade trevligt. Tyvärr tog jag inga bilder själv men vet om att Frida hade kameran med sig så ska försöka sno ett par bilder från henne. Jag hade jätte trevligt men i slutet av kvällen blev det katastrof av personliga skäl.

Har dessutom gått och blivit riktigt sjuk, it sucks.. Så blir att vila och ta det lugnt idag så jag kan bli frisk någongång. Nu ska jag bege mig ner och äta frukost och ta en shot hostmedicin. Vi hörs senare!

Puss

Hittade en bild på Niclas facebook, bjuder på den sålänge!


Kommentarer
Postat av: Nadja

Händer idag? =)

2010-03-13
Blogg: http://nadjaslivliga.blogg.se/

Lämna en kommentar här, tack!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Din mailadress? (syns enbart för mig)

Adressen till din blogg?

Din kommentar?

Trackback

RSS 2.0

Annonser från BloggPartner

BloggRegistret.se
Bloggparaden
Blogg listad på Bloggtoppen.se