Godmorgon!

Godmorgon allihopa, hoppas ni har sovit gott!

Somnade vid tjugo över tio igår och vaknade av mig själv vid sju imorse pigg och glad. Gick upp, duschade och gjorde sen frukost till mig och Filip. Vid nio körde vi hemifrån och hann med att posta iväg lite paket och dricka kaffe innan jag var tvungen att bege mig mot skolan.

Nu sitter jag iallafall här och väntar på att läraren ska komma. Ska ha Estetisk verksamhet fram till klockan tolv och efter det är det Textkommunikation som står på schemat. Slutar klockan två och ska iväg och träffa älskling en stund innan jag ska iväg och gymma klockan fyra.

Nu kom läraren så vi hörs lite senare :)
Puss!

Kommentarer

Lämna en kommentar här, tack!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Din mailadress? (syns enbart för mig)

Adressen till din blogg?

Din kommentar?

Trackback

RSS 2.0

Annonser från BloggPartner

BloggRegistret.se
Bloggparaden
Blogg listad på Bloggtoppen.se