Funny talking animals

Nu har jag precis kommit hem efter en behövlig pratstund med Anna. Gick en lång promenad nere vid havet och bara pratade. När det började duggregna gick vi hem till Anna och drack kaffe och kollade på Funny talking animals. Så händelserik har min dag varit hittils.

Känns som att min feber är tillbaka så ska gå ner och ta ett långt bad och sen bädda ner mig i sängen. Hatar att vara sjuk, finns inget värre. Och att pojkvännen inte ligger bredvid en och tar hand om en så känns det inte precis bättre heller..

Nej, vi hörs lite senare.
Puss!


Kommentarer

Lämna en kommentar här, tack!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Din mailadress? (syns enbart för mig)

Adressen till din blogg?

Din kommentar?

Trackback

RSS 2.0

Annonser från BloggPartner

BloggRegistret.se
Bloggparaden
Blogg listad på Bloggtoppen.se