Balkongen

Nu har Anna precis begett sig hemåt och jag har påbörjat projekt: städa rummet. Ser ut som ett bombnedslag just nu.. Hela garderoben ligger på golvet och det är ingen ordning någonstans.

Har iallafall spenderat ett par timmar på balkongen tillsammans med Anna och druckit te, snackat skit, lyssnat på musik och längtat till sommaren. Var verkligen helt underbart att sitta i solskenet men såfort solen gick i moln kände man hur kyligt det var i luften.

Nu ska jag ner och äta snabbt och sen ska jag fortsätta på mitt pågående projekt.
Vi hörs lite senare!

PUSS!




Kommentarer
Postat av: sania claus ★ - MODEBLOGG

tack tack :) hihi

2010-03-14
Blogg: http://www.saniaclaus.se

Lämna en kommentar här, tack!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Din mailadress? (syns enbart för mig)

Adressen till din blogg?

Din kommentar?

Trackback

RSS 2.0

Annonser från BloggPartner

BloggRegistret.se
Bloggparaden
Blogg listad på Bloggtoppen.se