04.46

Bloggen  har inte blivit uppdaterad ordentligt under hela lovet. Men mitt lov kan i princip sammanfattas med att jag har tagit det lugnt och umgåtts med nära och kära. Jag har varit på bio och sett Avatar i 3D (var på tiden, alla har tjatat om vilken höjdar film det är) och jag tyckte den var bra, men inte fantastisk. Jag har varit barnvakt tillsammans med älskling vissa morgnar och gått upp vid sju - åtta. Jag har gråtit, jag har skrattat och jag har skjutit upp saker och ting. Hur kommer det sig att det är så mycket som man ska göra på loven men så lite man hinner med?

Har inte kunnat sova ordentligt nu på ett par dagar och det är inte bättre ikväll. Eller ja, denna morgon. Kaffe får bli min räddning under dagen. Har iallafall varit duktig och skrivit klart mitt arbete som ska lämnas in och jag har skissat på bilden till estetisk verksamhet. Har suttit och jämnfört Artemis och nunnor, samt flummat iväg ordentligt om dagens samhälle etcetra.

Jag och Maria har också kommit igång ordentligt med skissandet på vårat projekt och jag säger bara amazing. Wonderful. Beautiful.

Jag har också kommit fram till att jag längtar så in i h*****e till Miami resan om 23 dagar, och att jag längtar till Italien. Eller ja, jag vill till italien. Jag längtar så mycket till Miami resan att resväskan i princip redan är färdigpackad. Hur sjukt är inte det? Har rotat fram alla sommarkläder och fått lite nostalgiska känslor. Och nu flummar jag iväg ordentligt, herregud. Varför blir det alltid så när man skriver sent på nätterna?

Nu ska jag sluta skriva för det är antagligen ingen som orkar läsa dessa röriga meningar och ord.
Puss!

Kommentarer

Lämna en kommentar här, tack!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Din mailadress? (syns enbart för mig)

Adressen till din blogg?

Din kommentar?

Trackback

RSS 2.0

Annonser från BloggPartner

BloggRegistret.se
Bloggparaden
Blogg listad på Bloggtoppen.se