Nyår 09/10 <3

Godmorgon. Mår som man förtjänar idag och har inte rört mig långt ifrån sängen idag. Gårdagen var jätte trevlig till en början men slutade mindre kul. Förstår inte hur man kan göra så mot en annan människa.

Dagen började med att jag vaknade vid tre och var helt övertygad om att klockan var 20 i tolv eftersom att min mobil är lite knäpp, så ringde till Maria och hon skrattade bara åt mig när jag sa att klockan var tolv haha. Duschade och packade ihop allting, och det var inte lite saker jag skulle ha med mig, och begav mig hem till Maria. Vi gjorde oss i ordning och fick oss ett och annat gott skratt och sen åkte vi hem till Max. Kom dit vid halv 7 och började laga maten, potatisgratäng - kyckling - sallad och sås, och vid halv 8 så åt vi. Vi spelade lite ölspel och hade allmänt trevligt, precis så som jag hoppades att det skulle bli. På tolvslaget gick vi ut och drack champagne, smällde raketer och hade så jävla kul! Vid ett promenerade jag och Calle hem till Neuding där kvällen fortsatte med många skratt och mycket alkohol. Vid tre skulle vi hem till Filip men han promenerade iväg med Calle istället och tyckte det var viktigare att fortsätta dricka så jag åkte hem. Tack alla för en underbar kväll, även fast den slutade i kaos.

Matilda, Maria, Johanna och Jag hemma hos Almarna.

Bengan och Calle hemma hos Max


Skål :)


Olli och Calle tappade det helt, haha.


Nyårsgänget :)


Tolvslaget!




Nicklas och halva bullen =)


Hulte, Calle & Kasper


Jag och Nicklas


Tuffy, Jag och Frida

Tack för ett minnesvärt och underbart nyår!
/Erica

Kommentarer

Lämna en kommentar här, tack!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Din mailadress? (syns enbart för mig)

Adressen till din blogg?

Din kommentar?

Trackback

RSS 2.0

Annonser från BloggPartner

BloggRegistret.se
Bloggparaden
Blogg listad på Bloggtoppen.se