Nostalgitripp

Hallå =)
Nu sitter jag i skolan och har genomgång på mattediagnosen vi hade precis. Inte det roligaste precis, men får genomlida det på bästa sätt.

Vaknade vid halv 10 imorse och gick upp och gjorde mig iordning. Åkte till min gamla skola Sundsbroskolan och hälsade på, och det var lite blandade känslor faktiskt. Var jätte kul att träffa alla gamla lärare och blev även en fika med Liz som jobbar i cafet på Sundsbro. Dock så kändes det så himla fel att gå i korridorerna igen och se alla gamla klassrum osv.

Hörs lite senare, nu ska jag fortsätta lyssna på genomgången :)
Puss

Kommentarer
Postat av: M a r t i n a

=D



Det är bara bra med mig hehe, självdå sötnos ? =)


Lämna en kommentar här, tack!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Din mailadress? (syns enbart för mig)

Adressen till din blogg?

Din kommentar?

Trackback

RSS 2.0

Annonser från BloggPartner

BloggRegistret.se
Bloggparaden
Blogg listad på Bloggtoppen.se