Milano

Sitter nere i lobbyn på hotellet nu här i Milano och det är världens långsammaste j*vla internet jag fått tag på. Helt värdelöst.. Tog mig ungefär 10 minuter att komma in på blogg.se och ja, en tio minuter att komma in på msn.

Bilfärden från Aosta hit gick iallafall bra och vi var här vid halv 2 någongång. Vi gick sedan och åt och jag & mamma delade en flaska vin, mysigt! Nu under kvällen har vi bara tagit det lugnt på hotellrummet och ska fortsätta så resten av kvällen. Både jag och de andra är helt slut så blir till att vila upp sig inför shoppingen imorgon :).

Pratade med Maria i telefon innan och från ingenstans så spelar de Eminem på radion! Så två nördar, en i Sverige och en i Italien, satt och sjöng med och skrattade.

Nu har jag verkligen hemlängtan, det regnar här och är allmänt tråkigt väder. Ska regna ända tills på söndag morgon - kul?!

Omöjligt att ladda upp bilder så ni får klara er utan det tills på söndag =( När jag kommer hem blir det ett inlägg med en massa olika bilder från resan!

Ha det bra sålänge, Puss!

Kommentarer

Lämna en kommentar här, tack!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Din mailadress? (syns enbart för mig)

Adressen till din blogg?

Din kommentar?

Trackback

RSS 2.0

Annonser från BloggPartner

BloggRegistret.se
Bloggparaden
Blogg listad på Bloggtoppen.se