Läggdags


Nu är det dags för mig att krypa ner i sängen och försöka sova lite. Ska försöka gå upp vid åtta så jag slipper stressa men lär väl inte vara uppe ur sängen förrens strax efter nio, suck. Börjar iallafall skolan klockan tio och bör åka hemifrån senast tjugo i tio.. Vilket ilands problem, eller hur? *host*

Morgondagen bjuder iallafall på skola till klockan ett ungefär och sen ska jag följa med Bullen när han ska tatuera sig. På kvällen blir det antingen middag eller utgång - får se lite helt enkelt. Mer om det imorgon i vilket fall som helst!

Puss

Kommentarer

Lämna en kommentar här, tack!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Din mailadress? (syns enbart för mig)

Adressen till din blogg?

Din kommentar?

Trackback

RSS 2.0

Annonser från BloggPartner

BloggRegistret.se
Bloggparaden
Blogg listad på Bloggtoppen.se