Italy day 4

Hej :) Blev som sagt upphämtade av mamma och syskonen vid 12 och vi begav oss sen upp till Pila. Gick riktigt bra i skidbacken idag och jag kommer verkligen att sakna detta, kändes nästan lite sorgligt när vi tog äggliften ner från Pila. Vi blev iallafall lämnade på hotellet vid halv 6 och sen dess har vi bara tagit det lugnt, kollat Paradise hotel och vi gick också iväg en runda till vår kära pizzeria. Blev en Margarita för mig och en Calzone för Oliver.

Nu har vi också packat ihop allting för imorgon bär det av mot Milano vid 10 tiden. Ska försöka tvinga med Oliver ut på en sista promenad i Aosta innan vi går och lägger oss. Min crush on Aosta har inte direkt blivit mindre, åh..

Har pratat med både Maria och Filip i telefon idag, Mamma lär inte bli glad över telefonräkningen sen när den kommer.. Känns jobbigt att vara så långt borta när man egentligen bara vill vara så nära, men på söndag är det back to normal.

Puss

Kommentarer

Lämna en kommentar här, tack!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Din mailadress? (syns enbart för mig)

Adressen till din blogg?

Din kommentar?

Trackback

RSS 2.0

Annonser från BloggPartner

BloggRegistret.se
Bloggparaden
Blogg listad på Bloggtoppen.se