Italy day 1

Hej bloggen :)

Förlåt för dålig uppdatering men internetet här på hotellet är lite sisådär.

Flygresan från Kastrup till Milano gick jätte bra och jag överlevde, haha. Vi hyrde sedan en bil och begav oss mot Aosta där vi är nu. Jag och min kusin bor på Hotell Mignon medans mamma och syskonen bor hemma hos hennes tjejkompis som bor här.

Vi blev upphämtade vid halv 11 imorse och då begav vi oss upp i skidbacken. Hade en skidlärare i två timmar idag och enligt honom så var jag en naturbegåvning. Caching! Har aldrig tidigare stått på ett par skidor - är faktiskt chockad över hur jävla kul det är!

Nu sitter jag och Oliver på hotell rummet och ska snart ta en skipboo runda och sen blir det till att kolla någon film. Uppdaterar med bilder från idag imorgon då mamma har usb sladden till kameran hos henne, bläh.

Hörs imorgon,
PUSS!


Kommentarer
Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

läs fälj eller kolla gjärna på min blogg:D


Lämna en kommentar här, tack!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Din mailadress? (syns enbart för mig)

Adressen till din blogg?

Din kommentar?

Trackback

RSS 2.0

Annonser från BloggPartner

BloggRegistret.se
Bloggparaden
Blogg listad på Bloggtoppen.se