I'm in love with Aosta

Jag och Oliver gav oss ut på jakt efter pizza och hittade en mysig liten pizzeria precis vid hotellet. Tog med den hem till hotellet och måste säga att ingenting slår en äkta italiensk pizza. Och idag hittade vi även godis, I'm in heaven.

Nu har vi legat och kollat sex and the city i mängder och när vi stod ute på balkongen och rökte precis slog det mig.. Jag tror jag har en crush på staden Aosta. En mysigare stad får man nog leta efter.. Känner mig verkligen hemma här på något konstigt sätt.. Det sorgliga är att det är slut redan på fredag, då lämnar vi Aosta för Milano och sen på söndag är det back to reality med Malmö och skola..

Nu ska jag lägga mig i sängen igen och fortsätta kolla på Sex and the city, boxen fick ju trots allt följa med på denna resa. Imorgon klockan tio blir vi hämtade och då ska vi till Schweiz och bada i varma källor. På kvällen ska vår skidlärare ta med oss ut först någon pub och sedan något disco. Blir nog trevligt :)

Sov gott allihopa, och dröm sött.
Puss


Kommentarer

Lämna en kommentar här, tack!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Din mailadress? (syns enbart för mig)

Adressen till din blogg?

Din kommentar?

Trackback

RSS 2.0

Annonser från BloggPartner

BloggRegistret.se
Bloggparaden
Blogg listad på Bloggtoppen.se