God morgon =)

Godmorgon bloggen :) Blev ingen uppdatering igår då jag inte hann när jag väl satt vid datorn. Var iallafall i stan igår och fikade med Stephanie, Calle och Filip, Mysigt! Stötte också på Patric och Pascal som ska in i lumpen snart.

Nu sitter jag iallafall i skolan och letar efter någon att intervjua som har varit på semester i ett engelsktalande land. Slutar vid halv 3 och då ska jag hem till Filip igen. Stackaren är sjuk igen =/

Nu sitter vi iallafall och diskuterar hur vår resebilaga ska se ut.
Hörs senare =)
Puss

Kommentarer

Lämna en kommentar här, tack!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Din mailadress? (syns enbart för mig)

Adressen till din blogg?

Din kommentar?

Trackback

RSS 2.0

Annonser från BloggPartner

BloggRegistret.se
Bloggparaden
Blogg listad på Bloggtoppen.se