Gårkvällen

Hallå bloggen :)
Sitter på hotellrummet nu och har precis vaknat. Hade en riktigt kul kväll igår faktiskt! Vi var först på samma pub som vi var på i måndags och där satt vi och drack lite blandat. Vodka, Orange juice and fragola, himla gott. Efter det åkte vi till discot och det var lite annorlunda mot Malmö om man säger så. Det var ett liveband som spelade, mycket människor och himla trevliga människor faktiskt. Vi var väl hemma vid tre tiden och då däckade både jag och Oliver direkt.

Vi missade iallafall frukosten precis så mamma och syskonen får ta med sig varsin macka till oss, haha. Idag är det som sagt sista dagen i skidbacken, lite sorgligt. Vill inte alls åka härifrån imorgon men vad ska man göra.. Mamma har iallafall lovat att vi ska åka hit snart igen, hihi.

Nu ska jag börja klä på mig underställ och det hela så vi hörs senare idag, ska ta med kameran idag så förhoppningsvis blir det lite bilder också.

Ha det så bra :) Puss

Kommentarer

Lämna en kommentar här, tack!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Din mailadress? (syns enbart för mig)

Adressen till din blogg?

Din kommentar?

Trackback

RSS 2.0

Annonser från BloggPartner

BloggRegistret.se
Bloggparaden
Blogg listad på Bloggtoppen.se