Följa John

Nu ligger jag hemma i sängen och myser med Noah. Han har lekt följa John med mig ända sedan det att jag kom innanför dörren, lite sådär smått jobbigt att ha honom springandes vid fötterna, höll på att trilla ett par gånger faktiskt. Har precis badat i sådär en timme och försökt traggla mig igenom den boken vi fått i uppgift att läsa av vår svensklärare. Kung Oidipus - en tråkigare bok får man fan leta efter.. Gav upp efter 30 sidor och la mig i sängen med datorn istället haha.

Slutade skolan vid halv tre och då åkte jag hem till Filip. Fikade lite snabbt med Gustav & Margit sen plockade jag ihop mina grejer och körde till Stephanie. Blev en promenix till Expert med henne och Christoffer och efter det rörde jag mig hemåt.

Nu ligger jag hemma i sängen och myser med Noah. Han har lekt följa John med mig ända sedan det att jag kom innanför dörren, lite sådär smått jobbigt att ha honom springandes vid fötterna, höll på att trilla ett par gånger faktiskt. Har precis badat i sådär en timme och försökt traggla mig igenom den boken vi fått i uppgift att läsa av vår svensklärare. Kung Oidipus - en tråkigare bok får man fan leta efter.. Gav upp efter 30 sidor och la mig i sängen med datorn istället haha.

Nu ska jag äta, hörs lite senare!
Puss

Kommentarer
Postat av: M a r t i n a

Erica jag vet att du typ inte känner mig så bra men jag bara undrar om du kan hjälpa mig med min design? (a) puss


Lämna en kommentar här, tack!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Din mailadress? (syns enbart för mig)

Adressen till din blogg?

Din kommentar?

Trackback

RSS 2.0

Annonser från BloggPartner

BloggRegistret.se
Bloggparaden
Blogg listad på Bloggtoppen.se