Done

Så, nu är jag klar och sitter bara och väntar på att Didier ska komma. Har spelat en runda skipboo med Oliver precis och jag vann ju som vanligt, haha. Vi har spelat rätt många rundor nu sen i söndags och jag har vunnit alla, tycker lite synd om Oliver faktiskt. Är sjukt taggad inför ikväll, dels för att jag verkligen har ett sug efter att festa och dels för att jag är så jävla glad över mitt och Marias projekt. Lycka!

Imorgon ska vi upp till skidbacken igen men det blir inte förrens vid 12, ska bli skönt att få sova lite längre faktiskt. Nej, nu ska jag ut på balkongen och ta en cigg sen ska vi öppna första ölen för kvällen.

Vi hörs imorgon :)
Puss

Kommentarer

Lämna en kommentar här, tack!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Din mailadress? (syns enbart för mig)

Adressen till din blogg?

Din kommentar?

Trackback

RSS 2.0

Annonser från BloggPartner

BloggRegistret.se
Bloggparaden
Blogg listad på Bloggtoppen.se