Bilder från Milano

Godmorgon bloggen.

Jag och Filip sov hemma hos mig i natt och vaknade vid tjugo i 9 imorse. Gjorde oss iordning sen körde jag honom till AF innan jag fortsatte till skolan. Har matte nu - läraren står och bablar på om en massa linjära funktioner, veriabler osv.

Sitter och lyssnar på Gary Go och jag har verkligen fastnat för hans musik. Gillar både hans röst, hans musik och texterna. Mjaouw.

Ikväll blir det antagligen filmtittande med lite folk och imorgon är det Calles 20 års fest. Men med min vanliga tur lär jag väl bli sjuk tills imorgon, suck.. =/

Nej, bjuder på lite bilder från Milano som jag glömt visa :)
Puss











Och en bild från flygresan hem :)

Kommentarer

Lämna en kommentar här, tack!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Din mailadress? (syns enbart för mig)

Adressen till din blogg?

Din kommentar?

Trackback

RSS 2.0

Annonser från BloggPartner

BloggRegistret.se
Bloggparaden
Blogg listad på Bloggtoppen.se