Back to reality

Följ min blogg med bloglovin

Hallå bloggen. Förlåt för dålig uppdatering men har inte haft varken ork eller tid att sitta vid en dator. Hemfärden från Milano gick jätte bra och flygresan var inga problem för min del. Dock har jag fortfarande riktigt ont i mitt vänsteröra så får nog gå och kolla upp det någon dag.

Kom iallafall hem vid fyra tiden i Söndags och var bara hemma om för att slänga in väskorna på rummet. Åkte sedan till Maria för lite mys och en massa snack. Vid halv sju åkte jag hem till Filip och sov även där. Blev ingen skola för mig igår utan jag vaknade inte förrens klockan 2.. Behövde verkligen sova ut.

Nu sitter jag i skolan och ska ha matte om några minuter.. Har ingen lust överhuvudtaget att vara i skolan men får väl ta mig igenom dagen på bästa sätt. När jag slutar ska jag hem till Filip och sen antagligen träffa Maria en stund ikväll.

Lägger in ett inlägg med en massa bilder från Italien lite senare :)
Puss

Kommentarer
Postat av: MALIN

hade du det bra i italien? =)


Lämna en kommentar här, tack!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Din mailadress? (syns enbart för mig)

Adressen till din blogg?

Din kommentar?

Trackback

RSS 2.0

Annonser från BloggPartner

BloggRegistret.se
Bloggparaden
Blogg listad på Bloggtoppen.se