At the Hotel room

Sitter på hotellrummet nu och laddar inför ikväll med Oliver. Idag har vi varit och badat i varma källor i Schweiz. Det var verkligen helt underbart mysigt, dock fick jag inte bilder från det då jag inte ville ta med kameran till vattnet. Vi var tillbaka i Aosta vid fem tiden och har sen strosat runt i staden lite. Detta är verkligen en helt otroligt mysig stad, den är vacker helt enkelt.

Klockan elva kommer Didiere (vår skidlärare) och hämtar upp oss och sen ska vi ut med honom. Blir nog roligt :) Ska försöka komma ihåg att ta med mig kameran också, hihi.

Bjuder på lite bilder från idag, Puss

Jag utanför ingången till Varma källorna :)

Lillasyster & Jag :)


Lillebror & Jag :)


Detta var vad man såg under bilfärden från Aosta till Schweiz..


Aosta <3



Kommentarer

Lämna en kommentar här, tack!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Din mailadress? (syns enbart för mig)

Adressen till din blogg?

Din kommentar?

Trackback

RSS 2.0

Annonser från BloggPartner

BloggRegistret.se
Bloggparaden
Blogg listad på Bloggtoppen.se