I'm alive

Kom hem från jobb för en liten stund och landade i sängen. Har legat här ett tag nu och bara lullat runt på lite olika sidor och då kom jag att tänka på bloggen, och varför inte förgylla den med ett nytt inlägg? Skämt och sido. Jag är uttråkad och då funkar detta fint som tidsfördriv.

Min sommar har i princip bestått av sol, bad, fest, vänner & jobb. Juli månad bestod i princip enbart av jobb, hade totalt 8 lediga dagar i juli, sommarlov - vadå?.

Nej, nu ska jag gå ner och äta och sen ska jag faktiskt ta och fotografera mina nya shoes som inhandlades igår, dom är awesome!

Hörs snart,
puss på er!
bild från förra veckan då jag var ute och åt med familjen för att fira mammsen!

Kommentarer

Lämna en kommentar här, tack!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Din mailadress? (syns enbart för mig)

Adressen till din blogg?

Din kommentar?

Trackback

RSS 2.0

Annonser från BloggPartner

BloggRegistret.se
Bloggparaden
Blogg listad på Bloggtoppen.se