Den gångna helgen

Näst sista helgen på sommarlovet har precis passerat och idag är det exakt en vecka kvar tills skolan börjar. Vart tog detta sommarlovet vägen?

I fredes följde jag som sagt med Roob hem till hans arbetskollega och festade. Träffade en massa nytt trevligt folk och hade verkligen sjukt trevligt. Kvällen rundades av vid tretiden och jag begav mig hemåt.

Gick upp vid kvart i nio i lördes och gjorde mig iordning för jobb. Skulle jobbat 10-16 egentligen men hann inte ens stämpla in innan jag blev förlängd till 20. Regnet öste ner fram emot kvällen och jag stod i första drive thru luckan och både jag min kassalåda var genomblöta. Min skjorta var dyngsur och jag hade inte ens tagit ett kliv utanför dörren, great!. Kom iallafall hem vid halvnio och var inställd på en lugn hemmakväll med ett långt bad och en mysig film men det blev det snabbt ändring på. 20 i 10 bestämde jag och Maria oss för att vi skulle ut och Roob hade förfest så vi bestämde oss för att börja där. Blev att snabbt slänga på smink&kläder och sen ringa taxi. 20 i 11 var vi hemma hos Roob och vid tolv begav sig jag, Maria, Roob och Erik in mot stan. Blev ett snabbt stopp på Paddys för att säga hej till Ella och sen gick vi in på Chili. Hade verkligen sjukt trevligt och när Chili stängde fixade jag hem Maria och mötte upp Robban, Peter & Faisal på Breeze. Tjugo över fyra promenerar vi bort till Orvars korvar för att fyllekäka och vid halv sex trillar jag in genom dörren här hemma. Kollade på klockan och insåg varför jag först bestämde mig för att inte gå ut denna lördagen - jag började jobba klockan nio dagen efter.. Blev inte mycket sömn innan jag var tvungen att stiga upp och göra mig iordning och var väl inte i bästa skick precis, men det gick bra. Jobbade 09-14.45 och efter det begav jag mig hemåt och började kolla upp olika alternativ på resor. Åkte in till Limhamn och träffade Stephanie för en promenad och snack inför Magaluf, taggad till tusen.

Gick iallafall upp vid halv 10 imorse och stack iväg på ett möte och såfort jag kom hem så bokade jag min och Stephanies resa. Känns så jävla sjukt att vi drar iväg om sjutton dagar - me like!

Vid halv tre kom Jessica och hämtade upp mig och vi drog en premiär cruise i hennes nya bil som numera heter Inez, aldrig fel!

Nej nu ska jag ta ett långt bad och bara ta det lugnt, skulle egentligen varit ledig imorgon men blev precis inringd 11-20 imorgon så ska se till att vara utvilad till imorgon.
Hörs kanske senare,
Puss!

Kommentarer

Lämna en kommentar här, tack!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Din mailadress? (syns enbart för mig)

Adressen till din blogg?

Din kommentar?

Trackback

RSS 2.0

Annonser från BloggPartner

BloggRegistret.se
Bloggparaden
Blogg listad på Bloggtoppen.se