Totalt avslappnad..


Åh jag älskar känslan av att vara totalt avslappnad. Finns nog inget bättre om jag skall vara helt ärlig.

Efter det att jag hade slutat skolan idag så promenerade jag tillsammans med Pulp upp till gustav där jag tog bussen hemåt. Hann inte mer än innanför dörren innan jag bestämde mig för att ut och springa lite. Och jag hade nästan glömt bort den underbara känslan av att verkligen ge allt, åh. När jag kom tillbaka efter en dryg timme stretchade jag för en gångs skull och har nu kommit upp efter en timme i badkaret tillsammans med en bok & en massa skum.

Borde egentligen läsa på lite inför morgondagens förhör i mediekunskap men vill gå och lägga mig med denna känslan i kroppen. Vill somna och vakna såhär. För just nu mår jag bättre än jag gjort på länge.

Skriver en liten rad innan jag går och lägger mig,
puss <3

Kommentarer

Lämna en kommentar här, tack!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Din mailadress? (syns enbart för mig)

Adressen till din blogg?

Din kommentar?

Trackback

RSS 2.0

Annonser från BloggPartner

BloggRegistret.se
Bloggparaden
Blogg listad på Bloggtoppen.se