Torsdag


Förlåt för dålig uppdatering, var verkligen helt slut igår och hade inte ork till någonting. Vaknade vid halv 10 och orkade inte resa mig från sängen förrens vid två, inte alls särskilt kul. Fick vara taxi åt yusuf på kvällen för hans bil har gått sönder och han kunde inte komma hem från fotbollen på något annat sätt. Så snäll är jag, tihi.

Sitter i skolan nu och ska ha engelska. Kom faktiskt i tid imorse, helt otroligt! Matten gick smärtfritt likaså datorkunskapen.. Känns fel att säga det men lektionen var faktiskt inte lika självmordsframkallande som vanligt, sensation!

Efter skolan ska jag hem till Filip och senare ikväll ska vi nog hem till Karro en stund.

Hörs senare,
Ciao <3

Kommentarer

Lämna en kommentar här, tack!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Din mailadress? (syns enbart för mig)

Adressen till din blogg?

Din kommentar?

Trackback

RSS 2.0

Annonser från BloggPartner

BloggRegistret.se
Bloggparaden
Blogg listad på Bloggtoppen.se